Ładowanie...

Jak przygotowujemy sprzęt?

Dla Państwa komfortu dokładamy wszelkich starań, aby karabinki asg były w pełni sprawne, ubrania świeże i higieniczne, a arena uporządkowana.

Wprowadziliśmy standardy jakości oraz systemowe rozwiązania celem uniknięcia uchybień. Stale kontrolujemy się wzajemnie, czy wszystko zostało wykonane należycie. Zobacz jak przygotowujemy sprzęt.

Repliki ASG – czyli sprzęt, którym się strzelamy

Przed każdą grą karabinek przechodzi tzw: zerowanie. Wymieniamy akumulator, uzupełniamy amunicję i kontrolujemy działanie mechanizmu. Karabinek powinien dobrze reagować na naciśnięcie na spust, bez niepokojących dźwięków. Magazynek dobrze siedzi w gnieździe. Wszystkie elementy są zwarte.

 

Akumulatory ładowane są ładowarkami mikroprocesorowymi Redox Alpha v2, kontrolującymi właściwe napięcie na ogniwach.

 

Po każdej grze strzelamy z karabinków celem kontroli mocy, zasięgu oraz reakcji układu. W przypadku stwierdzenia obniżenia parametrów, sprzęt trafia na stół serwisowy.

 

Mamy na miejscu serwis tego sprzętu. Szczegóły techniczne:

  • karabinki o pełnej mocy standard – prędkość wylotowa od 290 do 340fps, waga kulki 0,2g, kulki Rockets. Zasilanie LiPo 7,4V 20-25C.
  • karabinki o obniżonej mocy – prędkość wylotowa od 190 do 240 fps, waga kulki 0,2g, kulki Rockets. Zasilanie LiPo 7,4V 20C
  • karabinki Premium  prędkość wylotowa od 310 do 340fps, waga kulki 0,2g, kulki Rocekts. Zasilanie LiPo 11,1V 25C
  • karabinki PremiumTracer+ prędkość wylotowa od 310 do 340fps, waga kulki 0,2g, kulki SpecnaArmsEdge Tracer. Zasilanie LiPo 11,1V 25C

Maski Valken Gotcha mi-3

Pełną ochronę twarzy oraz bezpieczeństwo zapewniają certyfikowane maski Valken mi-Gotcha 3. Ich konstrukcja jest ergonomiczna, a dzięki gumkom możemy dopasować maskę zarówno do mniejszej jak i większej głowy. Maski chronią całą twarz i mogą być założone na okulary korekcyjne, choć nie jest to całkowicie wygodne rozwiązanie.

 

Dwa kolory masek dla dwóch drużyn – łatwo się rozpoznamy kto z kim gra.

 

Po grze maski są myte gorącą wodą i środkiem myjącym. Później pryskamy je środkiem dezynfekującym Mikrozid. Każdy gracz otrzymuje higienicznie czystą i bezzapachową maskę.

 

Zdajemy sobie sprawę, jak uciążliwe jest parowanie masek. Dlatego przed każdą grą smarujemy maski naszym autorskim środkiem zapobiegającym parowaniu: Magnum FogFighter.

Mundury Flectarn

W ramach kompletu wyposażenia otrzymują Państwo również porządne mundury Flectarn. Dopasowujemy rozmiary z pośród 20 dostępnych dla niemal każdego.

 

Polecamy wziąć tylko bluzę mundurową. Spodnie zostawić swoje, sportowe, dresowe. O wiele wygodniej się wówczas gra.

 

O czystość naszych mundurów dbamy osobiście. Na miejscu jest obiektowa pralnia. Mundury najpierw trafiają do pralek, a następnie są wygrzewane w wysokiej temparaturze w automatycznych suszarkach.

 

Jeśli czystość munduru budzi Twoje wątpliwości – zgłoś to koniecznie obsłudze!

Rękawice PortWest

Porządne rękawice zapewniają Państwu pewność w działaniu. Po pierwsze pozwalają wygodnie działać z karabinkiem, po drugie zabezpieczają dłonie przed otarciami czy ranami.

Z wierzchu wykonane są z solidnego materiału, natomiast od wewnątrz ze eko-skóry.

Producentem rękawic jest Port West oraz Armored Claw

Rękawice występują w 5 rozmiarach. Od bardzo małych (XS) do bardzo dużych (XXL).

Czystością rękawic również zajmuje się nasza obiektowa pralnia. Otrzymują Państwo od nas sprzęt, który albo jest bez zapachu albo pachnie Bryzą (czasem Lenorem :)

Mailowy
Mailowy
Pomoc
Pomoc
Telefoniczny
Telefoniczny
Telefoniczny
Telefoniczny
Wyznacz trasę
Kontakt
Skontaktuj się
z nami
Mailowy
Mailowy
Telefoniczny
Telefoniczny

Masz pytania?

Napisz do nas
Jesteś pewny?

Proszę prawidłowo wypełnić wszystkie pola.

Znajdź swoje pytanie i odpowiedź

Prosimy o umawianie gier i wizyt :)

Na arenie jesteśmy o nieregularnych porach i nie zawsze można nas zastać. Dlatego jeśli wybierają się Państwo do nas prośba o kontakt celem umówienia spotkania :)

 

Godziny pracy podane w wizytówce Google są poglądowe i odnoszą się do godzin pracy telefonicznej obsługi klienta.

 

Mamy bardzo dużo rezerwacji więc jeśli Państwo nie umówicie wcześniej gry – wówczas pomimo Państwa przyjazdu gra może się nie odbyć.

Ile to kosztuje ?

Cena gry jest zależna od dnia, godziny, długości rozgrywki oraz klasy sprzętu.

Przykładowe pozycje z cennika

  • 1,5h gry + przygotowania z pełnym wyposażeniem standard 0 w sobotę to 139zł/os

 

  • 1h gry + przygotowania z pełnym wyposażeniem standard 0 w piątek lub niedzielę 99zł/os

 

  • 1h gry + przygotowania z pełnym wyposażeniem w poniedziałek międy 10:00 a 15:00 to 69zł/os

 

  • 1,5h + przygotowania z pełnym wyposażeniem w piątek lub niedzielę to 129zł/os

 

Karabinek Premium +30zł/os
Karabinek PremiumTracer +60zł/os

 

Cennik szczegółowy znajduje się tutaj: [KLIKNIJ LINK]

 

Aktualne promocje i rabaty: [KLIKNIJ LINK]

 

Zapraszamy do umówienia bezpłatnej gry demo. Zagrajcie i sami się przekonajcie :)

 

Jak zarezerwować grę ?

Wypełnij formularz rezerwacji dostępny na stronie

 

Napisz do nas maila na bok@magnumarena.pl lub skontaktuj się na facebook’u

 

Zadzwoń pod numer: 505978511

Jak to wygląda? Jak przebiega rozgrywka ?

  1. Każda rozgrywka prowadzona jest przez przypisanego do grupy instruktora, który zajmuje się przygotowaniami, tłumaczeniem zasad i kwestii technicznych oraz prowadzeniem gry.
  2. Najpierw przygotowujemy i ubieramy się w szatni. Później wybieramy karabinki.
  3. Rozgrzewka, czyli scenariusz pozwalający graczom poznać na czym polega zabawa przy prostej szybkiej grze.
  4. Kolejne gry to już szybkie dynamiczne rozgryki typu Flagi czy Dominacje oraz zaawansowane typu Napad na bank czy Counter-Strike
  5. Zejście do szatni i zdanie sprzętu po upływie czasu
  6. Przyjęcie lub spotkanie w sali imprezowej jako opcja na zakończenie zmagań

Czy to boli ?

  • Dysponujemy dwoma poziomami mocy do wyboru: silniejsze karabinki dla pełnej adrenaliny i silniejszych wrażeń po trafieniach oraz obniżona moc dla osób szukających spokojniejszej zabawy, gdzie trafienia są bezpieczne nawet dla osób w wieku 10 lat

 

  • Kulka jest znacznie mniejsza niż w klasycznym paintballu. Tym samym energia pocisku jest znacznie niższa. Lecz wrażenia nadal mogą być nieprzyjemne z racji kłującego efektu trafienia. Obniżona moc karabinków niweluje te wrażenia do minimum z zachowaniem wystarczających paramterów zasięgu i celności

Minimalny wiek uczestnika ?

  • W grze nie powinny brać udziału osoby młodsze niż 10 lat

 

  • Minimalny wiek uczestnika to 10 lat

 

  • Młodsi uczestnicy niż 10 lat mogą mieć problem z obsługą karabinków

 

  • Problem może dotyczyć również wagi karabinka. Nierzadko również gracze w wieku 10 lat zwracają uwagę, że sprzęt sporo waży

 

  • Gracze w wieku 10 lat są już na tyle samodzielni, że potrafią sprostać wymaganiom bezpieczeństwa, czy poziomowi trudności rozgrywek

Zostaw nam swój numer

Oddzwonimy do Ciebie w godzinach
12:00-20:00
Jesteś pewny?

Proszę prawidłowo wypełnić wszystkie pola.