Ładowanie...

Dynamiczne

Scenariusze dynamiczne charakteryzuje:

Scenariusze dynamiczne paintball ASG charakteryzują się zadaniem, które z pozoru jest proste. Ale konstrukcja pola gry i zaangażowanie przeciwnika znacznie utrudniają to zadanie. Łatwo powiedzieć: zabierz flagę przeciwnikowi. Trudniej zrealizować. Podstawowe cechy gier dynamicznych na Magnum Arenie:

  • zadanie z użyciem prostego gadżetu lub urządzenia
  • intensywny przebieg gry
  • dynamiczne powroty do gry po trafieniu

Lista scenariuszy dynamicznych

 

  • Flagi – klasyczna walka o flagę oraz Flagi 2, 4, 6, czyli rozbudowane wersje tej gry o większą ilość flag
  • Berta – przenieś Bertę jak najdalej w stronę przeciwnika
  • Quake Berta – gramy każdy na każdego. Wygra ten, który na koniec będzie miał ze sobą Bertę
  • Dominacje klasyczne – przejmowanie kontroli nad polem gry. Drużyna która kontroluje pole gry dłużej wygrywa.
  • Dominacje Killhouse – przejmowanie kontroli nad polem gry. Drużyna która przejmie kontrolę większą ilość razy wygrywa
  • Zbieracze – strzelamy i zbieramy punkty zanosząc złoto do bazy
  • Speedsoft game – zabierz chustę ze środka i dobiegnij z nią do bazy przeciwnika (maximum 12 osób)
  • IX kompania – jedna drużyna się broni przez 1,5-2min, a druga atakuje. Jeśli chociaż jeden broniący przetrwa – cała drużyna broniących wygrywa
  • Hybrydowe flagi – grę można wygrać poprzez zabranie flag przeciwnikowi lub zabranie drogocennego zbiornika z bazy
  • Hybrydowa dominacja – grę wygrywamy poprzez zdobycie przewagi w kontroli na polu gry z użyciem urządzeń Berta i Dominator
Mailowy
Mailowy
Pomoc
Pomoc
Telefoniczny
Telefoniczny
Telefoniczny
Telefoniczny
Wyznacz trasę
Kontakt
Skontaktuj się
z nami
Mailowy
Mailowy
Telefoniczny
Telefoniczny

Masz pytania?

Napisz do nas
Jesteś pewny?

Proszę prawidłowo wypełnić wszystkie pola.

Znajdź swoje pytanie i odpowiedź

Prosimy o umawianie gier i wizyt :)

Na arenie jesteśmy o nieregularnych porach i nie zawsze można nas zastać. Dlatego jeśli wybierają się Państwo do nas prośba o kontakt celem umówienia spotkania :)

 

Godziny pracy podane w wizytówce Google są poglądowe i odnoszą się do godzin pracy telefonicznej obsługi klienta.

 

Mamy bardzo dużo rezerwacji więc jeśli Państwo nie umówicie wcześniej gry – wówczas pomimo Państwa przyjazdu gra może się nie odbyć.

Ile to kosztuje ?

Przykładowe pozycje z cennika

  • 1,5h gry + przygotowania z pełnym wyposażeniem w sobotę to 120zł/os

 

  • 1h gry + przygotowania z pełnym wyposażeniem w sobotę 90zł/os

 

  • 1h gry + przygotowania z pełnym wyposażeniem w poniedziałek o 10:00 to 60zł/os

 

  • 1,5h + przygotowania z pakietem Premium w niedzielę to 150zł/os

 

Cennik szczegółowy znajduje się tutaj: [KLIKNIJ LINK]

 

Aktualne promocje i rabaty: [KLIKNIJ LINK]

 

Zapraszamy do umówienia bezpłatnej gry demo. Zagrajcie i sami się przekonajcie :)

 

Jak zarezerwować grę ?

Wypełnij formularz rezerwacji dostępny na stronie

 

Napisz do nas maila na bok@magnumarena.pl lub skontaktuj się na facebook’u

 

Zadzwoń pod numer: 505978511

Jak to wygląda? Jak przebiega rozgrywka ?

  1. Każda rozgrywka prowadzona jest przez przypisanego do grupy instruktora, który zajmuje się przygotowaniami, tłumaczeniem zasad i kwestii technicznych oraz prowadzeniem gry.
  2. Najpierw przygotowujemy i ubieramy się w szatni. Później wybieramy karabinki.
  3. Rozgrzewka, czyli scenariusz pozwalający graczom poznać na czym polega zabawa przy prostej szybkiej grze.
  4. Kolejne gry to już szybkie dynamiczne rozgryki typu Flagi czy Dominacje oraz zaawansowane typu Napad na bank czy Counter-Strike
  5. Zejście do szatni i zdanie sprzętu po upływie czasu
  6. Przyjęcie lub spotkanie w sali imprezowej jako opcja na zakończenie zmagań

Czy to boli ?

  • Dysponujemy dwoma poziomami mocy do wyboru: silniejsze karabinki dla pełnej adrenaliny i silniejszych wrażeń po trafieniach oraz obniżona moc dla osób szukających spokojniejszej zabawy, gdzie trafienia są bezpieczne nawet dla osób w wieku 10 lat

 

  • Kulka jest znacznie mniejsza niż w klasycznym paintballu. Tym samym energia pocisku jest znacznie niższa. Lecz wrażenia nadal mogą być nieprzyjemne z racji kłującego efektu trafienia. Obniżona moc karabinków niweluje te wrażenia do minimum z zachowaniem wystarczających paramterów zasięgu i celności

Minimalny wiek uczestnika ?

  • W grze nie powinny brać udziału osoby młodsze niż 10 lat

 

  • Minimalny wiek uczestnika to 10 lat

 

  • Młodsi uczestnicy niż 10 lat mogą mieć problem z obsługą karabinków

 

  • Problem może dotyczyć również wagi karabinka. Nierzadko również gracze w wieku 10 lat zwracają uwagę, że sprzęt sporo waży

 

  • Gracze w wieku 10 lat są już na tyle samodzielni, że potrafią sprostać wymaganiom bezpieczeństwa, czy poziomowi trudności rozgrywek

Zostaw nam swój numer

Oddzwonimy do Ciebie w godzinach
12:00-20:00
Jesteś pewny?

Proszę prawidłowo wypełnić wszystkie pola.